Communicatieve vaardigheden voor chauffeurs

Communicatieve vaardigheden voor chauffeurs

 

 

 

 

 

 

Cursusomschrijving

De kwaliteit van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs wordt steeds belangrijker. Daarnaast zijn chauffeurs het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klant. Klantgericht communiceren is belangrijk voor het afwikkelen bij opdrachten. Ook de communicatie tussen chauffeurs onderling en leidinggevende(n) wordt belicht.

Doelgroep

De chauffeur die beter wil leren communiceren

Cursusinhoud

Praktijk en Theorie:

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering
  • Commercieel gedrag
  • Klantafhandeling
  • Mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Omgaan met stresssituaties

Cursusduur

2 dagdelen (1 dag)

Aanvang 08.30 uur, einde 16.30 uur

Aantal deelnemers

Maximaal 10 deelnemers per cursus

Bijzonderheden

Gedurende de dag wordt men beoordeeld op de praktijkhandelingen die men verricht. Na afloop ontvangen de deelnemers een certificaat, als bewijs van deelname.

Home